lördag 26 december 2009

Shoppat




Hej alla glada


Idag var jag M T och R på REA i Lund. NOVA var full av shoppingsugna människor. Har aldrig varit med om något liknande där. I Vissa affärer var det inte lönt att gå in i för det var så mycket folk. Jag handlade inte så mycket, känner mig nöjd med det. Har bestämt att inte bara fylla garderoben med en massa som jag inte använder. Köpte necessär och en fin tröja på Gina (se bilden), mineral-smink på Lindex samt lite roliga saker på Rusta.Där hittar jag alltid pysselsaker, idag var det billiga band och söta ekorrar, som man kan se ovan. Köpte även en supergod doft till L, han blev glad för den. När vi skulle hem var det långa köer ut. Det tog oss 30 minuter att komma ut från NOVA. Hem och fikade. Vi har det så mysigt. Vi ska ut en runda till i morgon, för M har spanat in en fin kamera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar