måndag 22 februari 2010

Scrapkatten Måns och mitt pysselrum




Hej kära läsare


Idag tänkte jag visa en bild på min katt Måns när han kollar in min lamineringsmaskin. Vi skrattade så, för han smög fram o luktade lite försiktigt på den. Ja det luktar inte gott när man laminerar. Jag sa till honom att han skulle akta sig, för det var väldigt varmt, ja han är min lilla baby och han får ju inte bränna sig. Måns är en lydig katt och gjorde som jag sa, haha. Här kommer bildbevis.
1-a bilden är från mitt pysselrum, jag har vår gillestuga som "mitt rum". Det får plats massor. Jag har städat undan lite innan, det brukar bli fort rörigt på bordet. Har fler pysselsaker i rummet sidan om, så det blir mycket motion och det behöver jag.
Snöiga hälsningar från Marita




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar