fredag 9 juli 2010

Spanien-Calella

Vi har varit i Spanien
Vi åkte bussresa med Jan, min bror hans dotter Petra (en go tjej) o hennes pojkvän, härliga Christian. Det var kanonbra, allt var bra, inget att klaga på, lite smådetaljer bara men inget som ska nämnas här. Vi solade badade åt kopplade av o hade det underbart. Vi måste dit igen, det var så ljuvligt.
Jan, tack för att vi fick följa med, det var en resa som vår familj behövde. Att komma ifrån o få nya intryck, det var så bra för oss alla 4-a.

Vi saknade vår katt Måns, men han blev passad av Kajsa, vår granne, så han hade det så bra. Han var så kelig när vi kom hem åh vad jag längtade efter honom, min goa kise.

Nu ska jag bara jobba 1 vecka till, sen är jag ledig i tre veckor, härligt.
Vädret är ju bra, nästan för varmt minst 28 grader o klockan är snart 20.00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar