lördag 17 juli 2010

Loppis i Janstorp

Leif och jag har varit på loppis idag i Janstorp
köpte avlastningsbord, fint för 5:- = kanonfynd. Oj vad jag ska kunna lägga många fler scrapgrejor eller LO-s på det bordet. Det är så kul att gå på loppis, för man hittar många fina saker. Förstår inte varför allt ska köpas nytt, när det finns så många gamla fina saker.
Ska snart ner o kolla var jag ska ha mitt nya fina bord. Har precis torkat av det, så nu luktar det gott också.
Har även beställt en massa dies av en tjej på nätet, ska bli kul att få dom. Ska ge bort några till min kära syster. Hoppas hon inte läser detta inlägget.

Jag köpte mer i Janstorp 1 fin grej att sätta på väggen, 1 dvd-film inplastad 1:- fin kruka 2:- 5 meter tavelband, som jag ska ha till mina kort 1:- uteprydnadsgroda 2:- pärm med en massa skivor i 4:- fin träskål 2:- som jag ska ha på mitt scrapbord, lägga alla bra att ha sakerna i. Ja det var en billig runda idag, så kul att gå runt och kolla på alla sakerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar